Rozšíření doby zákaznické podpory

[gtranslate]

S doplňováním potřebného personálu postupně rozšiřujeme dobu, kdy je dostupná zákaznická podpora. Nyní je to v pracovní dny 7:00-23:00 a o víkendech 12:00-20:00. Samozřejmostí je NONSTOP technický dohled.

Od tohoto týdne platí nová pracovní doba naší zákaznické podpory:

  • pracovní dny: 7:00 – 23:00
  • víkendy: 12:00 – 20:00

Toto jsou minimální doby, kdy jsme k dispozici na chatu a e-mailu. Mimo tuto dobu jsme často k dispozici na e-mailu, občas na chatu.

Telefonickou podporu prozatím nemáme, předpokládáme však, že ji spustíme v průběhu ledna. Podle toho, jak budeme doplňovat a zaškolovat další personál, bude doba zákaznické podpory nadále rozšiřována, až dosáhneme cílového stavu, kdy bude podpora NONSTOP v pracovní dny, víkendy i svátky.

Samozřejmostí je NONSTOP technický dohled – kdykoliv nastane jakýkoliv problém na naší síti či na nějakém serveru anebo je signalizováno, že se nějaký takový problém blíží, jsou o tom okamžitě vyrozuměni naši technici, držící pohotovost, prostřednictvím SMS a ihned jednají.