Jak se dařilo našemu komunitnímu webu v říjnu a co plánujeme

[gtranslate]

Před pár dny se přehoupl počet uživatelů našeho komunitního webu help.wedos.cz přes 4 tisíce. Je to znát i na aktivitě.  Za říjen bylo položeno 524 dotazů, což je necelých 17 za den.

Počet odpovědí za říjen byl 866,  z čehož 630 (cca 73 %) jsou odpovědi naší zákaznické podpory. Dále k otázkám a odpovědím bylo přidáno 251 doplňkových komentářů.

Velice nás tak těší vzrůstající zájem komunity a snažíme se aktivní členy podpořit. Od minulého měsíce mohou ti nejaktivnější získat status Zákazník+. Ten jim umožňuje odpovídat na položené otázky bez nutnosti čekat na schválení od moderátora. Dále si mohou přidat svou Vizitku (podpis) pod své příspěvky, kam mohou napsat něco o sobě a dát odkaz na svůj web, podobně jako to má naše zákaznická podpora. Prozatím máme 6 členů komunity s tímto statusem.

Aktivní členy komunity také odměňujeme balením WEDOS Energy (24 plechovek). Není vždy třeba napsat řešení, ale stačí když tazatele navedete na správnou odpověď anebo mu poradíte, kde by mohla být chyba.

Za říjen jsme také nejaktivnějšímu členovi komunity zaslali kupón na slevu nových hostingových služeb ve výši 500 Kč.

Samozřejmě přemýšlíme i nad další motivací. Krom dárků za aktivitu zvažujeme i vypsání odměn na ty nejobtížnější nezodpovězené otázky. Komunitní web není jen o podpoře pro naše zákazníky. Byli bychom rádi, pokud by si tam vyměňovali zkušenosti i programátoři anebo správci serverů. Plánujeme, že budeme za aktivitu platit finanční odměny.

Zatím je ale help.wedos.cz ještě v beta testu. Čeká jej ještě mnoho změn a vylepšení. Časem k němu dokonce plánujeme přidat i regulérní diskuzní fórum, kde se budete moct bavit o všem, co se týká webů, serverů a IT obecně.